e-mails fra biblioteket - fungerer igen

03.11.17
Du modtager igen mails, dvs. påmindelser, hjemkaldelser og reserveringsmeddelelser og formodentlig alle de mails du ikke har modtaget i den seneste tid...

Bibliotekets e-mailserver er udskiftet.

Derfor har du desværre i en periode ikke modtaget påmindelser, hjemkaldelser og reserveringmeddelelser.

Det betyder at du udover fremtidige mails - også kan modtage forsinkede påmindelser samt hjemkaldelser på materialer, som du har afleveret.

Vi beklager de gener det medfører.


OBS ! Selvom du ikke modtager påmindelser, så er det stadig dit ansvar at aflevere dine materialer rettidigt - jvf. vores Reglement.

HUSK ! Du kan se din status (lån, reserveringer m.m.) her på vores hjemmeside.
Det gør du ved at logge ind i øverste højre hjørne med dit cpr.nr. eller lånerkortnummer samt pinkode.

 


opdatering fredag d. 3/11-2017 : mail-server er skiftet  - mails udsendes igen.